Servei d'Ocupació Municipal
El Servei d’Ocupació Municipal de L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols és un dispositiu que ofereix informació, assessorament i orientació a les persones que busquen feina o volen millorar-la. Disposem d'un espai de recerca, de formació i d'intercanvi amb uns recursos especialitzats i uns professionals preparats.
Què haig de fer per apuntar-m'hi?
Per formar part del servei has d’omplir el formulari de l'apartat "busques feina" d'aquest web i deixar les teves dades.
Ens posarem en contacte amb tu per donar-te dia i hora per tal de realitzar el procés d'inscripció que consisteix en 4 sessions grupals:
- Sessió informativa
- La recerca de feina
- El mercat de treball i les ocupacions
- Anàlisi de l'Ocupabilitat (aprendre a identificar quins factors condicionen la probabilitat de trobar feina i les estratègies i eines per millorar l’ocupabilitat)
Què t’oferim en el servei?
Acompanyament en l’itinerari ocupacional:
- Atenció personalitzada
- Tutories amb tècnics especialistes
- Tallers per millorar les teves competències en la recerca de feina ( informàtica bàsica, canals de recerca de feina, currículum, processos de selecció)
Espai de recerca de feina
- Connexió a Internet
- Adreces de borses de treball online
Accés a la Borsa de Treball
- Servei d'intermediació
- Ofertes de feina de Sant Feliu de Guíxols i poblacions properes
Quina documentació haig de portar per inscriure-m’hi?
La documentació que has de portar a la primera sessió informativa és:
- currículum vitae
- DNI
- titulacions
- vida laboral
Té caducitat la meva inscripció?
La inscripció al servei s'ha de renovar al cap d'un any des de la teva inscripció, per tal d'estar en actiu a la borsa de treball i poder així utilitzar i participar dels recursos del servei.
Horari
De dilluns a divendres de 10 a 13.30 h
Contacte
972 32 70 33
Servei d’Ocupació Municipal (SOM)
Adreça: c/ dels enamorats 65-99 ( 1r pis Estació autobús Sarfa)
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.